Dear Me (2008)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Michael Feifer
met Sarah Thompson, David DeLuise en David O'Donnell

Samantha Bellow is een leuke jonge vrouw met een klein minpuntje; ze heeft last van paniekaanvallen. Geen therapeut schijnt haar te kunnen helpen, totdat er op een dag een wonder gebeurt: "bloggen". Zij ontdekt de buitengewoon verslavende macht van bloggen! Door uren te typen vergeet zij haar aanvallen en begint zij controle over haar leven terug te krijgen. Zij krijgt de baan van haar dromen en gaat werken als tekstschrijver. Ze wordt verliefd op Desmond, een Franse cliënt. Op een dag ontdekt een jaloerse collega haar blogsite en iedereen op haar werkplek krijgt dit te horen. Maar in plaats van dat het haar ondergang zou moeten worden is het op het kantoor een enorm succes geworden. Als haar privéblog een entertainment site begint te worden, leert Samantha ten slotte de waarheid over de belachelijke populariteit van bloggen. Zal zij afstand kunnen nemen van haar blog voordat haar vriend er achterkomt, of wordt het een ramp voor haar en vrienden om haar heen?