The System Within (2006)

geregisseerd door Dale Resteghini
met Tariq Alexander, Kevin Atchison en Monte Bezell

Tony "Wise" Good, is een internationaal bekend fotomodel. Hij vocht zich omhoog vanuit de achterstandwijken en schoot rechtstreeks naar de top. Hij had alles: een top carrière, een beeldschone vrouw, bekendheid, roem en alle luxe die je maar kan opnoemen. Maar zijn "snelle carrière" wordt niet door iedereen met dank afgenomen. De modellenwereld en zijn jaloerse collega's proberen alles om hem uit te schakelen, omdat hij alle media-aandacht krijgt. Hij komt terecht in een web van intrige en corruptie. Maar hij vecht terug, harder dan ooit.