Fear (2007)

Verenigde Staten / India
Horror / Thriller

geregisseerd door Vikram Bhatt
met Nicolette Norton, Damian DiFlorio en Desmond Confoy

Na een avondje uit rijdt Dev naar huis, maar plotseling begeeft zijn auto het. Na een tijdje wachten komt er niemand opdagen die haar kan helpen. Zij loopt naar een nabij gelegen rivier om daar wat water te drinken. Plotseling grijpt een hand haar en sleurt haar in het water. Enige dagen later wordt zij wakker in het ziekenhuis en blijkt dat ze aan geheugenverlies lijdt. Na enkele dagen wordt ze uit het ziekenhuis ontslagen. Eenmaal thuis komt er ene Rajat (Ralkar) langs die zegt dat hij haar echtgenoot is. Maar al snel komt zij er langzaam achter wie of wat hij daadwerkelijk is.

avatar van happigop
Ik vroeg me af hoe je snel langzaam ergens achter kunt komen. Heb de film gezien maar vond hem tegenvallen. Deze past mijns inziens in het vakje 13 in een dozijn... Het begin is nog spannend maar verderop in het verhaal begint het toch echt langdradig te worden. Er wordt veel gebruik gemaakt van de klassieke schrikeffecten die echter vrij voorspelbaar zijn. Mijn waardering: 2 sterren.