ad

Komedie / Horror | 88 minuten

Genre: Komedie / Horror

Geregisseerd door: Jim Hansen

Met onder meer: Matthew Wilkas en Matthew McKelligon

IMDb beoordeling: 5,1 (340)

Releasedatum: 15 juli 2015

Over You're Killing Me

"George has a killer new boyfriend."

George, verguld van zichzelf en voortdurend te vinden op de internet dating sites, maakt afspraakjes met Joe, een eentonige seriemoordenaar. De vrienden van George vinden Joe maar een rare kwibus, maar George houdt vol dat zijn nieuwe schoonheid helemaal niet eng is, maar juist schitterend. Maar wanneer vrienden van George zomaar verdwijnen, besluiten "de overblijvers" de zaak in eigen hand te nemen.

imageimageimage

gauke

Dit komisch bedoelde gay horrorverhaal (waarschijnlijk vernieuwend bedoeld), was nog het meest een moraliserend, doch voorspelbaar verhaal over extreme zelfingenomenheid. De droomscènes waren verwarrend en de scènes die duister en gruwelijk moesten zijn, waren te hysterisch om maar 'n beetje leuk te zijn. De personages waren vurig, maar karikaturaal op een vervelende, onaangename wijze.