City of Fear (2000)

Canada / Verenigd Koninkrijk / Bulgarije / Verenigde Staten
Actie

geregisseerd door Mark Roper
met Gary Daniels, Carol Campbell en Richard Clarkin

Wanneer de beste vriend van Steve Roberts op brutale wijze wordt vermoord, ontdekt Steve dat het gaat om een aanslag van de Russische maffia. Hij komt te weten dat ze uit zijn op een geheime formule en dat niets hen zal tegenhouden om die in handen te krijgen.

avatar van Donkerwoud
Zo'n film waarbij je continu denkt dat je naar een pornofilm zit te kijken waar alle seks uit is geschrapt. Zo verschrikkelijk houterig is het allemaal gedaan. Lelijke camerashots, ondermaats acteerwerk en een domme verhaallijn maken dit tot een epische vorm van tijdverspilling.

avatar van JellevOosterhout
ik heb de film niet gezien maar als ik hierboven de dvd hoes zie heb ik al geen zin om hem te gaan kijken. alles een beetje over elkaar heen geplakt.