Las Interesadas (1952)

Mexico
Komedie / Muziek

geregisseerd door Rogelio A. González
met Amalia Aguilar, Luis Aguilar en Manuel Fábregas

Dit is het verhaal van drie jonge vrouwen, die alle drie straatarm zijn, maar die er zeer knap uitzien en heel erg geïnteresseerd zijn in geld. Zij ontmoeten een landloper die zegt dat hij vroeger echt rijk geweest was, maar nu aan zijn wereld wil ontsnappen en daarom in alle talen zwijgt over zijn geld. Later ontmoet hij een man die hem ergens van kent, maar zich zijn naam niet herinnert en die wordt dan ook nog verliefd op één van de meisjes. Maar dan ontdekt hij dat de landloper een steenrijke man is en daar wil hij natuurlijk munt uitslaan.