The Promise Keeper (2006)

1 stem

Horror / Thriller

geregisseerd door Martin Whitehead
met Ric Arthur, Terrina Reese en Ric Walker

Nadat er een bizar Afrikaans standbeeld van spijkers in een advocatenbureau wordt geplaatst, vallen drie te ambitieuze advocaten onder de invloed van de kwade bovennatuurlijke krachten. Wanneer één van de advocaten gedood wordt, wordt het de taak van zijn partner om het raadsel te ontrafelen en om het moordzuchtige bewind van het standbeeld te stoppen. Als hij ook ontdekt dat zijn 14 jaar oude dochter zich aan een spijker gesneden heeft en een heilige eed heeft afgelegd, doe hij alles om haar te redden. Maar kan een advocaat de waarheid en eerlijkheid binnen zichzelf vinden om dit oude kwaad te verslaan?