• 8.232.634 stemmen

Alternatieve titel: Game of Four

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Bruno Dega

Met onder meer: Alice Taglioni, François Cluzet en Mathilde Seigner

IMDb beoordeling: 5,9 (596)

Oorspronkelijke taal: Frans

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Détrompez-vous

Thomas en Carole, Lionel en Lisa: twee "officiële" koppels. Een derde koppel vormt zich en heeft een passionele verhouding... En wat zal het vierde koppel doen dat er nooit voor gekozen heeft om een koppel te worden? Wraak nemen? Neen, natuurlijk niet, daarvoor zijn ze te slim! En te verliefd?

image

avatar van blurp194

blurp194

88 minuten, en daar heeft de film dan 78 van nodig om de enorm voorspelbare draai te maken. Dat is ook de enige verrassing in het script. Wel aardig gespeeld verder, en Taglioni en Seigner mag ik graag zien, maar het is wel heel erg een nietszeggend niemendalletje voor een erg regenachtige zondagmiddag.

Op zich wel prettig dat Netflix de Franse cinema wat toegankelijker maakt, aan de andere kant zie je ook wel meteen in dat er een reden is dat dit soort films bij ons niet uitgebracht wordt.