Ciudad en Celo (2006)

1 stem

Argentinië

geregisseerd door Hernán Gaffet
met Daniel Kuzniecka, Adrián Navarro en Dolores Sola

"Ciudad en celo" gaat over het complexe liefdesleven van een aantal vrienden die elkaar ontmoeten in een café in Buenos Aires. De kern van de film is een driehoeksverhouding tussen Sergio, Marco en Valeria, de vrouw met wie beide mannen een relatie hadden, zelfs terwijl ze de beste vrienden waren. Hun niet-alledaagse vriendschap wordt nieuw leven ingeblazen door de zelfmoord van Sebastián, die ook tot hun groepje behoorde. De drie vrienden hebben net een einde gemaakt aan een relatie en bezinnen zich over hun leven, nu ze alleen zijn op een leeftijd waarop de meesten zich gesetteld hebben. Ze proberen bovendien om hun hechte vriendschap zo goed mogelijk te verzoenen met de groeiende aantrekkingskracht voor elkaar.