Eva, ¿Qué Hace Ese Hombre en Tu Cama? (1975)

Alternatieve titel: Qué Bravas Son las Solteras

1 stem

Mexico / Spanje

geregisseerd door Tulio Demicheli
met Manolo Escobar, Paca Gabaldón en Antonio Garisa

Manolo is een zanger-componist die geobsedeerd is door de foto's van een mooi meisje op een kalender die ze met de naam Eva heeft ondertekend. Zelf is hij verloofd met Salomé, die tevergeefs alles doet om Eva uit zijn hoofd te zetten. Op ongepaste uren is hij bezig zijn liederen te componeren, en dit veroorzaakt frequente conflicten met zijn benedenburen in het appartementsgebouw waar hij woont. Op een dag komt hij te weten dat de kalender van Eva wordt gebruikt als reclame in een hotelketen van Puerto Rico. Hij reist erheen en wanneer hij Eva uiteindelijk ontmoet in één van de hotels ontdekt hij iets dat hij totaal niet verwacht had.