No Time to Be Young (1957)

Alternatieve titels: Teenage Delinquents | The Big Day

geregisseerd door David Lowell Rich
met Robert Vaughn, Roger Smith en Tom Pittman

Het leven van drie jonge criminelen wordt gevolgd. Één van hen is een schoolverlater en ontduikt zijn dienstplicht. Hij plant een overval op een supermarkt, zodat hij een boot kan kopen om te ontsnappen aan zijn problemen. Hij vraagt de hulp van twee vrienden; één een man die verplicht wordt de hoge medische rekeningen te betalen van een oplichtster die zichzelf heeft verwond tijdens een date met hem, de andere is een pathologische leugenaar die moeite heeft met zijn gestrande huwelijk en zijn mislukte schrijvers-carrière.