Branded Men (1931)

1 stem

Western

geregisseerd door Phil Rosen
met Ken Maynard, Irving Bacon en June Clyde

Wanneer Rod, Ramrod en Half-A-Rod binnenrijden in het stadje Steep Gulch, worden zij onmiddellijk aangesteld tot sheriffs. De vorige sterrendragers zijn allen vermoord door Mace en zijn bende en zij wachten dan ook niet lang om een poging te wagen om dit nieuwe trio wetsdienaars uit te schakelen.

avatar van Grindhouse62
Branded Men is enige film die ik van jaren 30 westernicoon Ken Maynard, die ik in mijn collectie heb. Kon destijds ook verder niets vinden van hem. Heeveel films uit die tijd zullen zijn kwijt geraakt, kwalitatief niet meer te aanschouwen zijn ect. Branded Men is nog redelijk qua beeld en geluid en ben blij dat ik deze heb gezien. Ben liefhebber van o.a. oude films en ben dus ook altijd zoekende naar pareltjes uit de wereldse filmgeschiedenis Branded Men krijgt van mij 3.5