ad

Western | 63 minuten

Genre: Western

Geregisseerd door: Phil Rosen

Met onder meer: Ken Maynard, Irving Bacon en June Clyde

IMDb beoordeling: 6,2 (57)

Releasedatum: 7 november 1931

Over Branded Men

Wanneer Rod, Ramrod en Half-A-Rod binnenrijden in het stadje Steep Gulch, worden zij onmiddellijk aangesteld tot sheriffs. De vorige sterrendragers zijn allen vermoord door Mace en zijn bende en zij wachten dan ook niet lang om een poging te wagen om dit nieuwe trio wetsdienaars uit te schakelen.

image

Sam - Bookkeeper

Townsman Giving Directions

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Branded Men is enige film die ik van jaren 30 westernicoon Ken Maynard, die ik in mijn collectie heb. Kon destijds ook verder niets vinden van hem. Heeveel films uit die tijd zullen zijn kwijt geraakt, kwalitatief niet meer te aanschouwen zijn ect. Branded Men is nog redelijk qua beeld en geluid en ben blij dat ik deze heb gezien. Ben liefhebber van o.a. oude films en ben dus ook altijd zoekende naar pareltjes uit de wereldse filmgeschiedenis Branded Men krijgt van mij 3.5