Canción de Cuna (1961)

Spanje
Drama / Komedie

geregisseerd door José María Elorrieta
met Lina Rosales, Soledad Miranda en Jaime Avellán

In een Castillaans klooster aan het einde van de negentiende eeuw, op dezelfde feestdag van de heilige Don José, stelt de arts vast dat Moeder overste een ernstige ziekte heeft. Tezelfdertijd wordt aan de poorten van het klooster een baby te vondeling gelegd. De arts, die ongehuwd is, stelt voor dat hij het kindje wettelijk adopteert en laat opvoeden in het klooster. Voor de zusters is de komst van dit kind een bron van levensvreugde. Maar ondertussen gaat de gezondheidstoestand van Zuster Overste zienderogen achteruit.

avatar van Smallprint84
Hier is de verkeerde poster geplaatst . Deze is van de '53 versie.

avatar van Smallprint84
Yay, hij is gefixed!! Thnxx Kappeuter