Desmond & Träskpatraskfällan (2006)

Alternatieve titels: Desmond & the Swamp Barbarian Trap | Desmond en het Moerasmonster

Zweden
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Magnus Carlsson
met de stemmen van Sten Ljunggren, Shanti Roney en Rikard Wolff

Het varken Desmond bakt de lekkerste appelmoesmuffins van het Frambozenbos. Als op een dag alle appels van de boom zijn geplukt, verdenken de bosbewoners een monster uit het moeras. Ook de andere bewoners van Frambozenbos missen allerlei spulletjes. Het afschuwelijke monster, dat in het moeras achter het huisje van mevrouw Krokodil woont, móet het gedaan hebben. Maar... bestaat dat monster wel? Niemand heeft het eigenlijk ooit gezien!

avatar van De Nederlander
lol wat moet ik me hier bij voorstellen

avatar van Mug
Mug
Een animatiefilm voor de doelgroep 4-6 jaar oud, wat daar 'lol' aan is...