Though None Go with Me (2006)

Drama / Familie

geregisseerd door Armand Mastroianni
met Cheryl Ladd, Amy Grabow en Denise Grayson

Elizabeth Leroy Bishop zag van jongs af aan een hoger doel voor haar leven weggelegd. Zij stelt haar hele leven in dienst van God, maar haar geloof wordt meermaals op de proef gesteld door de vele tegenslagen en moeilijkheden die zij moet verwerken.

Sentimenteel, tranerig, flirtend met melodramatiek, clichématig en voor een stuk voorspelbaar en toch is verveling bij de kijker ver te zoeken en dit komt doordat deze "Though none go with me" goed en duidelijk is opgebouwd en uiteindelijk als aanvaardbaar en gevoelig overkomt. Lovenswaardig spel van de acteurs, nochtans geen ronkende namen.