Children of the Grave (2007)

Documentaire / Horror

geregisseerd door Christopher Saint Booth en Philip Adrian Booth
met Keith Age, Taylor Hogue en John Zaffis

Children of the Grave is een semi-documentaire die een blik werpt op het fenomeen van spook kinderen. Samen met paranormale experts, spokenjagers en hi-tech apparatuur wordt er gekeken naar de tragische geschiedenissen van duizenden ongewilde wezen en hun onbekende graven. Reis mee naar het duivelse woud, waar de jagers worden opgejaagd. Zoek mee naar een kwaadaardige spookachtig roofdier in de tunnels van een weeshuis. Ga terug naar 1877 en zie de eerste gedocumenteerde bezetenheid van een 13 jarig meisje.

Weet iemand misschien waar ik die kan verkrijgen of wanneer die uitkomt?

Film klonk goed, maar barslecht ge-edit, het is een ongeloofwaardige documentaire zonder enige vorm van wetenschappelijkheid, en met zoveel effecten om het op een horror te laten lijken, dat de eerste 10 minuten al irritant waren om naar te kijken.Alsook vinden ze het nodig om iedere rariteit zo'n 5 keer opnieuw te laten zien, zo vul je natuurlijk rap een film.
daarom 1.5 punten. Alvast geen aanrader.