Shredderman Rules (2007)

geregisseerd door Savage Steve Holland
met Devon Werkheiser, Tim Meadows en Daniel Roebuck

Nolan Byrd is erg slim op het gebied van elektronica, maar op school wordt hij vaak gepest. Op een goede dag heeft hij er echter genoeg van om altijd maar de underdog te zijn en neemt hij het recht in eigen hand.

moet hem nog kijken lijkt me wel leuk

Dit is nou zo'n typische film waar je veel van verwacht maar de uitstraling had van een kinderserie. Een stem erdoorheen die het verhaal vertelt, irritant en ook het hele verhaal was matigjes. Er zullen best liefhebbers zijn maar ik niet.

2 sterren

Ik vind 2 * al te veel, van mij maar 0,5 * en dat doe ik niet vaak!
Niet eens kinderfilm waardig. Slechte SFX voor zover die er in voor kwamen en verder ook een slecht gespeelde hoofdrol.

Vandernagel
Een nickelodeon aflevering uitgerekt tot een filmformaat. Niet geschikt voor 10 jaar en ouder tenzij je in dezelfde positie als de hoofdrolspeler verkeerd.

1,5 sterren

Ik heb een vraagje waaneer komt shredderman Rules uit op DVD in belgie want ik ben vandaag naar de video winkel geweest om die DVD van Shredderman Rules te huren maar ze kende dat daar niet
Dus wil je alsjeblieft zeggen waaneer shredderman uit komt in Belgie op DVD met dank aan evelyn

avatar van kanjertje
Waardeloze film.
Afrader want pure geldverspelling.

avatar van mierenmark
die gast komt uit ned survivalgids vet!
dat progama is echt zo wreet

avatar van dvd-me
als je het programma ned´s survival gids kent en de stem van Devon Werkheiser die daar word ingesproken, en dan hier een andere slecht ingesproken versie hoort die veel lager is. Dan voelt dat heel slecht aan.

Elynn schreef:

ik heb hem al in de Fun zien liggen voor 5 eurotjes

avatar van elmo4ever
echt vreselijk! die rot voice over!

avatar van jumpstylemovie
Hoe kan het nou weer dat ik hier nog niet op gestemd had? Nou vandaag was ie voor de derde keer in korte tijd op Nickelodeon. Voice Over is inderdaad verschrikkelijk maar als je hem in het engles zou bekijken hou je een leuke, simpele film over. Zolang ze hem maar niet snel nog een keertje uitzenden.

avatar van misterwhite
Wat een onozel slechte film.

Niks boeiend aan en het acteerwerk was verschrikkelijk. Ik heb ook dan nog de voice-over versie gekeken waar ik uiteindelijk gek van werd. Waarom kunnen ze hem niet gewoon in het Engels houde.

0,5 !!!!

avatar van lars-pixar
deze film is een leuke film,
met Devon Werkheiser (ned's SurvivalGids)
ned's SurvivalGids is een beetje saai omdat
de stemmen zijn in gesproken dus dan is
het andears,maar in film zie je dat Devon
Werkheiser gegroeit is en dus de in de serie
is die veel jonger dat verklaart dat hij nu 18 is
en de serie komt dus uit 2002/03.
maar de film is geweldig die verdint niet 1 ster.
maar die verdint:

avatar van tommykonijn
Wat een ontzettend laag gemiddelde. Ik zag de film daarnet op Nickelodeon, en hij vermaakte me zeer goed. Misschien kon die jongen wat pestte, niet al te goed acteren maar dat werd goedgemaakt door Devon Werkheiser (Ned).. De grappen zijn soms best wel geslaagd, maar de Nederlandse versie is erg vervelend, desondanks dat is dit een prima filmpje vind ik met een leuk einde. En de Cavia's waren toch wel een van de hoogtepunten .

avatar van Jonas Schiffer
een slechte film slecht geacteert kon beter

avatar van biosmovie
Typische Nick-film.. Devon doet het nog wel aardig maar de voice-over is vreselijk, het speelduur is echt te lang en die 'pester' acteert waardeloos. 2*.

avatar van mikey
Heeft iets weg van Pump up the Volume.

avatar van Phantasm
Leuk bedachte film die lekker wegkijkt met aardige grappen erin.