• 8.603.041 stemmen

Met onder meer: Henry Rollins, Torrance Coombs en Victoria Pratt

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Last Heist

Bernard heeft een kluisje in een bankgebouw. Wanneer hij binnen is blijkt er een overval plaats te vinden en worden de aanwezigen gegijzeld. Bernard is echter een sociopaat en schakelt een voor een de overvallers van het goed georganiseerde team uit.

image

avatar van tassebas32

tassebas32

wat een slechte film is dit .Het is een nagel bijtende irritante film .Ik heb hem afgekeken maar vraag niet hoe.De acteurs zijn verschrikkelijk het is gewoon een b film. Gewoon overslaan

avatar van macrobody

macrobody

Nou, zo slecht is ie niet. Ja niet iedereen acteert even geweldig maar deze film zal ongetwijfeld in het low budget segment vallen en ja het is bij vlagen slecht maar ook bij vlagen best onderhoudend en interessant. Die Henry Rollins is een aparte. Hij zingt ook in zijn eigen band, wat ik dan weer niet had verwacht. Maar misschien is zingen een groot woord. En zijn vorige film "He never died" was ook al zo'n type film. Zou ik deze film nog een keer willen zien? Nou, nee, zo goed was ie nou ook weer niet. Zou ik 'm aanraden? Als je "he never died" kon waarderen dan deze ook wel.

avatar van onnoka

onnoka

Als de film niet serieus bedoeld was, had hij nog in het genre 'bedoeld slechte' films kunnen vallen. Het trucje om de acteurs niet de hele film met maskers op te laten lopen was zo tenenkrommend slecht, zo ongeloofwaardig, dat ik niet veel later heb gekozen om hem snel uit te zetten. Zo slecht heb ik ze niet vaak meegemaakt. Ouch.

avatar van Thorak

Thorak

macrobody schreef:

Nou... zo slecht is deze films absoluut wél! Zelfs voor een lowbudget film is dit slecht! En aangezien in ieder geval Henri Rollins al vaker heeft laten zien weldegelijk te kunnen acteren, ga ik er vanuit dat met name de regie het probleem dan ook is in deze film.

macrobody schreef:

Hij zingt ook in zijn eigen band? Henri Rollins is een de grondleggers van de punk/hardcore scene! Naast begaafd zanger is hij ook nog een een van de intelligentste personen in de muziekwereld en filosoof. Het acteren is meer een bijbaantje/hobby van hem, vandaar dat hij voornamelijk in B-films en slechts kleine rolletjes in A-films (zoals Bad Boys) en series (Sons of Anarchy) speelt.

Onderhond

Aardige Mendez.

Laat hier zien dat vage uitstapjes als Big Ass Spider! bedoeld kitscherig zijn, aangezien hij toch wel een degelijke film op poten kan zetten. Blijft wel duidelijk binnen het B-segment, waardoor zeker niet alles even gelikt is (die kogelinslagen zijn bedroevend), maar al bij al staat er toch een aardig filmpje.

't Is een typisch bankoverval gevalletje, maar met een killer on the loose. En uiteraard hoort daar ook een beetje gore bij, iets wat Mendez zeker niet uit de weg gaat. Rollins is leuk als killer, wat mij betreft mag hij wat meer gaan acteren en het andere links laten liggen, dit soort rollen ligt hem ook best goed. De rest van de cast is minder, al zijn de overvallers nog wel oké. De politie is jammer genoeg nogal belachelijk.

Visueel niet bruisend, maar het ziet er ook niet slecht uit. Aardig sfeertje, best hard en to the point, de scenes met Rollins springen er bovenuit. Beetje vreemde combo van genres, dat wel, maar Mendez zorgt ervoor dat het werkt. Het duurt dan ook niet te lang allemaal, waardoor het ook nergens gaat vervelen. Aardig tussendoortje dit.

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Mike Mendez is nou niet diegene die een mooie cv heeft in filmland. Deze prent wilde ik zien omdat Henry Rollins erin speelde, ik was zeer benieuwd, na zijn fantastische rol in He Never Died, hoe hij het hier zou gaan doen. Hij heeft een geweldige uitstraling, hier past het ook wel weer bij zijn rol.

Helaas zijn de overvallers zo knullig neergezet dat de Daltons erbij verbleken. Het acteerwerk van de overvallers is aardig in twijfel te trekken, mede door het slechte script natuurlijk. Nee de overval doet het hem niet dus moet Rollins als moordenaar de film redden. Maar ook dat lukt niet omdat de regie simpelweg volledig faalt op meerdere momenten.

Nee alles is low budget en lijkt in één dag geschoten te zijn, haastklus straal ervan af. De rollen zijn zo simplistisch neergezet dat je je afvraagt hoe men aan het geld is gekomen voor dit "project". Ook de timing laat zich er meermalen compleet naast zitten.

Is er dan niets positief? Jawel, Camilla Jackson zag er lekker uit en Victoria Pratt deed het als de detective nog aardig. Daarmee heb je meteen wel alle positieve punten te pakken.

2,5**, 2** is net iets te min. 4,5/5 op 10

avatar van schumacher

schumacher

Was geene vetten, doordat er toch nog wat gebeurde een 2 en dan ben ik nog braaf in mijn score.

Dit is een b-film.

avatar van Qabian

Qabian

Poehh dit is inderdaad een enorme B-film!

avatar van survivorjm

survivorjm

een half puntje omdat ik in een goeie bui ben.

avatar van Barry83

Barry83

Dit is heel erg slecht, verder niks over te zeggen.

avatar van deRappe

deRappe

Wat een negatievelingen hier......niks mis met deze film.....ik vond hem zelfs best redelijk.....je moet er een beetje door heen kijken allemaal......maar op dit forum helpen ze (soms) de leukste "pareltjes" om zeep....

avatar van Rutgerrr

Rutgerrr

Vreselijke film. Zonde van de tijd. That's all.

avatar van IH88

IH88

The Last Heist

Best leuk. Het script en de regie zijn barslecht (de actiescènes zijn abominabel), maar als heist/horror B-film is het best vermakelijk. De acteurs weten ook in wat voor film ze zitten en schmieren er soms lustig op los. Vooral de sarcastische opmerkingen van Victoria Pratt zijn leuk. Jammer genoeg worden ze niet geholpen door de regisseur, die waarschijnlijk nog nooit een actiescene heeft gefilmd.