Ces Dames S'en Mêlent (1965)

Alternatieve titel: Jeff Gordon Spaccatutto

Frankrijk / Italië
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Raoul André
met Eddie Constantine, Patricia Viterbo en Carla Marlier

Jeff Gordon, een knappe en beroemde agent van de FBI, krijgt de opdracht de fabrikant van valse biljetten op te sporen. Dankzij zijn onweerstaanbare charme slaagt hij erin om inlichtingen van bepaalde vrouwen te krijgen. Het spoor leidt naar de mooie Wanda, wiens ex-echtgenoot aan het hoofd staat van een bende valsmunters.

Dick2008
Ik heb toch een aantal in dit genre met Eddie Constantine gezien. Niet echt super maar toch onderhoudend. Eddie komt vrij houterig over in dit soort films, maar tegelijkertijd charmant en stoer als een echte James Bond. En verder zijn er nog knappe vrouwen in het spel.