And Then Came Love (2007)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Richard Schenkman
met Vanessa Williams, Kevin Daniels en Michael Boatman

Julie, een succesvolle journaliste uit New York, heeft alles wat ze nodig heeft, denkt ze; een goeie job, een mooi appartement, een vriend die haar ten huwelijk vroeg en ook nog een schattig zoontje Jake. Haar perfecte wereld stort in elkaar wanneer ze op zoek moet naar de spermadonor van haar zesjarig zoontje.

Hij komt een beetje langzaam op gang....maar toch een leuk filmpje.....(en dan weer jammer van het einde; beetje abrupt). 3 magere ***

Slecht geacteerd maar toch nog wel vermakelijk, daarom 2,5*

avatar van schaper
Wat een balle film, echt vreselijk slecht geacteert. Zelfs miss america Williams kan het niet redden.
1 ster voor miss america

avatar van Zuzuu
Spermadonor van haar zesjarig zoontje Waar slaat dat nou op!

De vader van het zoontje dus, niet het zoontje zelf...

Typische RTL 4 film ( waar niets mis mee is hoor) maar dan wel een van de mindere in zijn klasse.
Vanessa Williams inmiddels 44 wordt maar mooier en mooier ook een rol voor Eartha Kitt die inmiddels al 80 jaar is , wie kent haar niet met de song uit 1983 WHERE IS MY MAN?