Wings of the Navy (1939)

1 stem

Drama / Romantiek

geregisseerd door Lloyd Bacon
met George Brent, Olivia de Havilland en John Payne

Jerry en Cass waren altijd al strijdlustig. Nu Cass net zoals zijn vader een succesvolle piloot is, probeert Jerry hetzelfde te worden. Tijdens zijn training wordt hij verliefd op Irene, de verloofde van Cass. Wanneer Jerry slaagt, raakt Cass betrokken bij een rampzalige crash en is gedwongen met pensioen te gaan.

avatar van matthijs_013
De juiste ingrediënten voor een typische romkom-classic, maar de film richtte zich te veel op de vliegtuigen, waardoor het af en toe te veel leek op een soort document over vliegtuigen. Natuurlijk een echte aanrader voor vliegtuig-fans.