Alibi for Murder (1936)

Thriller

geregisseerd door D. Ross Lederman
met William Gargan, Marguerite Churchill en Gene Morgan

Radiocommentator Perry Travis (William Gargan) vindt zichzelf een nogal goede amateurdetective. De politie denkt daar anders over en willen dan ook graag dat hij zich bezig houdt met radiomaken en niet met detectiveje spelen. Dit blijkt onmogelijk wanneer een bekende wetenschapper in Perry's studio wordt gedood tijdens een interview. Alle bewijzen stapelen zich op tegen Perry, die de hoofdverdachte wordt. Met behulp van Lois Allen, de secretaresse van de wetenschapper, probeert hij erachter te komen hoe de man kon worden vermoord in een afgesloten ruimte, en door wie.