• 10.600 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Mark Robson

Met onder meer: Judy Holliday, Jack Lemmon en Jack Carson

Gesproken taal: Engels, Frans en Italiaans

Plot Phffft

"It's a ph-f-f-frolic about man and mate from moonlight to mayhem!"

Na een huwelijk van acht jaar besluiten Robert en Nina te scheiden. Hij raakt weer bevriend met zijn oude matrozenmaatje Charlie Nelson, een vrouwenjager, terwijl Nina voor raad naar haar moeder gaat. Allebei gaan ze uit met nieuwe mensen, maar elke keer als ze elkaar per ongeluk zien is het duidelijk dat het verleden nog niet over is.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Language Teacher (onvermeld)

Tommy (onvermeld)

avatar van Mescaline

Mescaline

Een simpel verhaaltje die door de geinige dialogen nog best vermakelijk is geworden. Tevens natuurlijk ook door een heerlijke cast, Jack Carson kende ik nog niet maar zet zijn personage ook erg leuk neer. De uitwerking van het einde was een beetje kort door de bocht en simpel, maar ach.. het is zeker alles behalve een vervelende zit.

avatar van clubsport

clubsport

Er zijn zat leukere komedie's gemaakt ,de uitvoering van het gegeven van een scheiding is hier nogal zwak , Judy holliday zal nooit een van mijn favoriete actrices worden , ze kan het allemaal niet echt overtuigend brengen en is te beperkt in haar expresie .