Bana Sans Dile (2001)

Turkije
Thriller / Drama

geregisseerd door Çagan Irmak
met Deniz Ugur, Riza Kocaoglu en Volkan Severcan

Bahadir is een student die een gespannen leven leidt. Op een dag besluit hij met een wapen op zak naar school te gaan. Bij aankomst op school gijzelt hij zijn medeleerlingen en de hel breekt los. Zijn vrienden raken in paniek en proberen hem over te halen om het wapen neer te leggen, maar wanneer er een schot valt is niemand meer zeker van hun leven.

Site
trailer (N.O.T.)

5 oktober 2007 komt het in Turkije uit.... een film van 2001!!! Echt raar

huh, dat heb ik dus ook niet echt begrepen, maar ik ga hem nu zien en achteraf het een en ander op internet zien te vinden over waarom zus zo. kom later terug met mijn beoordeling over de film.