Geunyeoreul Midji Maseyo (2004)

Alternatieve titels: Don't Believe Her | Too Beautiful to Lie

Zuid-Korea
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Hyeong-jun Bae
met Ha-Neul Kim, Dong-won Kang en Cheon-hee Lee

Ju Yeong-ju heeft een speciale gave, ze kan namelijk zo overtuigend liegen dat echt iedereen er in gelooft. Dankzij een mooie smoes is ze nu voorwaardelijk vrijgelaten uit de gevangenis en op weg naar de trouwerij van haar zus. Tijdens de treinrit ontmoet ze Choi Hee-cheol, een onzekere jongen die met een ring op weg is naar zijn vriendin. Op een nogal bizarre wijze komt de ring in het bezit van Yeong-ju, hoe gaat ze dat uitleggen?

Aardige komedie over een voorwaardelijk vrijgelaten gevangene, die in een liefdevolle familieomgeving terecht komt die totaal nieuw voor haar is. Af en toe wat te schreeuwerig, maar al met al best vermakelijk.