Una Chica Casi Formal (1963)

Alternatieve titels: Ein Fast Anständiges Mädchen | A Nearly Decent Girl

Spanje / West-Duitsland

geregisseerd door Ladislao Vajda
met Liselotte Pulver, Alberto de Mendoza en Miguel Gila

Lili is de secretaresse van een directeur van een belangrijke fabriek in Düsseldorf en moet samen met hem voor zaken naar Madrid. Eenmaal gearriveerd heeft ze meerdere ideeën voor activiteiten die ze zou kunnen doen om er ook een toeristische uitstap van te maken. Ze leert toevallig Carlos kennen, een ongehuwde man die daar woont en goed van het stadsleven van Madrid op de hoogte is. Zo maakt ze ook kennis met de kelner in de bar waar ze ontbijten, de taxichauffeur, de fotograaf en leert ze steeds meer mensen kennen.