Death Shock (1981)

Verenigd Koninkrijk
Erotiek / Horror

geregisseerd door Steve Perry en Frank Thring
met Linzi Drew en Frank Thring

Een groep van zes vrienden rijdt met de wagen door de streek van Norwich en ze krijgen autopech. Zij vinden onderdak in een nabijgelegen herenhuis. Al spoedig stellen ze vast dat er iets niet pluis is: er is een misvormde knecht, maar vooral de mysterieuze eigenaar, die schijnbaar iets te verbergen heeft. En dan ontdekken ze dat ze zich bezig houden met satanische rituelen en duivelverering.

avatar van Mr Confused
Steve Perry aka Ben Dover

avatar van Woland
Dit was dus best wel kut, op meerdere manieren.

Er wordt ook nog horror genoemd als genre, maar heel terecht is dat niet. Ja, er worden een aantal momenten wat 'zwarte magie'-achtige scenes getoond, maar geen illusies: dit is gewoon 100 % een softpornofilm. Het heeft schijnbaar nog wel wat reputatie als vroege Britse pulp, anders begrijp ik ook niet helemaal wat Death Shock op MM doet. Verwacht niks qua acteerprestaties of verhaal, en nee, heel sensueel is dit ook niet.