Immagini di un Convento (1979)

Alternatieve titel: Images in a Convent

Italië
Erotiek / Drama
93 minuten (ongecensureerde versie) / 82 minuten (gecensureerde versie)

geregisseerd door Joe D'Amato
met Paola Senatore, Marina Hedman en Angelo Arquilla

Achter de gesloten deuren van een klooster worden mooie jonge nonnen in bedwang gehouden om hun lusten te bedwingen. Bedolven van lust bevredigen veel nonnen zichzelf, met angst betrapt te worden door de moeder overste! Als er op een avond een gewonde jonge man wordt binnengebracht in het klooster om te genezen proberen de nonnen stiekem hem op te zoeken. Wat de nonnen echter niet weten is dat tezamen met de jonge man ook de kracht van de duivel binnen is gedrongen...

avatar van Exploitation
Explicite Soft/(bijna)hardcore nunsploitationfilm van exploitation meester D' Amato. Vaak grappige film, die zichzelf gelukkig niet al te serieus neemt, maar geen minuut verveelt. 2* voor de film + een 0,5* voor de prachtige filmmuziek (wat je niet zou verwachten bij dit soort films). Totaal 2,5*.

Leuke film hoor. Heb me prima vermaakt met al die geile nonnetjes die zichzelf en elkaar bevredigen. En als dan ook nog eens de duivel zijn intrede doet in het klooster is het hek helemaal van de dam en weten ze het letterlijk niet meer waar ze het zoeken moeten. Het verhaal moeten we natuurlijk niet serieus nemen, al is het onderhoudend genoeg. Ook de muziek is prachtig, het klooster sfeerrijk en de nonnetjes hebben mooie tietjes en hun pruimpjes zijn in volle glorie te bewonderen. Met inderdaad hier en daar wat hardcore shots (niet veel, en niet storend) is het een (zeer) erotische film geworden.