El Peñón de las Ánimas (1943)

Alternatieve titel: The Rock of Souls

1 stem

Mexico
Drama / Romantiek

geregisseerd door Miguel Zacarías
met Jorge Negrete, María Félix en René Cardona

De liefde tussen Maria Angela en Fernando is onmogelijk vanwege een oude geschiedenis van haat tussen hun families. Zowel zijn vader als andere familieleden hebben in het verleden verwanten van Maria gedood. Wanneer de grootvader van Maria Angela ontdekt dat zij verliefd is op Fernando, beschuldigt hij de jongeman valselijk van misdaden en dwingt hij haar te huwen met Manuel, een man die niet eens van haar houdt. Maria Angela en Fernando besluiten samen te vluchten, maar de zaken lopen verkeerd af en voor de geliefden wacht een tragisch lot in de Spirit's Canyon.