Illegal Business (2006)

Actie / Misdaad

geregisseerd door Ed Quiroz en Jose Quiroz
met Jose Rosete, David Peterson en Victor Zaragoza

Dominic (Zaragoza) klom als bendelid op tot een van de beruchtste en gevaarlijkste bendeleiders. Drugsdealer Tony (Rosete) speelt een gevaarlijk spel als hij zijn eigen handeltje drugs begint te verkopen in de straten waar Dominic het voor het zeggen heeft. Wanneer Tony in aanraking komt met een corrupte agent, begaat hij één fatale fout. Zo fataal dat er geen uitweg meer mogelijk is en hij heeft nu Dominic, zijn partner Daniel (Petersen), zijn drugsconnecties en de politiekorps op zijn hals. Een confrontatie ontstaat die enorm explosief wordt.

Fuck, fuck, fucking, fuck, fucking en fuck.

Uit deze woorden bestaat een groot deel van de dialogen in deze film.
Niet mijn genre.