Escalofrío Diabólico (1971)

Spanje
Horror

geregisseerd door George Martin
met Mariano Vidal Molina, George Martin en Patty Shepard

Een moderne Spaanse familie leeft in een ruim kasteel. Een zoon van de familie wil het kasteel erven en houdt de rechtmatige erfgenaam, zijn halfbroer, in de kerkers gevangen. Niemand zoekt naar de jongeman, want men denkt dat hij in een auto-ongeval om het leven is gekomen. Ook is er niemand die de oude, krankzinnig geworden moeder in bescherming neemt. De halfbroer en de zoon zullen gebruikt worden als menselijk offer voor het jaarlijks satanisch ritueel, dat in de onderaardse kerkers van het kasteel gehouden wordt. Op een dag arriveert onverwacht de verloofde van de gevangen halfbroer en stilaan begint ze te beseffen dat er iets mis is.