Disciple of Death (1972)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Tom Parkinson
met Mike Raven, Ronald Lacey en Stephen Bradley

De ouders van Julia en Ralph wordt het verboden om elkaar te zien. Ze bezegelen hun liefde door een beetje bloed uit hun duim te snijden, dat valt over een graf en een volgeling van Satan doet herrijzen. Deze stelt zich voor als priester om jonge maagden te benaderen die hij voor een menselijk offer wil gebruiken.

avatar van Mac Hammer Fan
Een obscure horrorprent, gefilmd in Cornwall, met Austin Churton Fairman alias Mike Raven Mike Raven - ballet danser, soldaat, luitenant, occultist, beeldhouwer, interieur designer, visser, disc jockey voor een piratenzender en in het begin van de jaren zeventig acteur voor enkele horrorfilms: Crucible of Terror en Lust for a Vampire, die veel meer succes hadden. Tom Parkinson's "Disciple of Death" werd gedraaid met een ultra-low budget en kreeg zelfs geen kans op de Britse televisie en het duurde jaren vooral er een video-release verscheen.