Pizza My Heart (2005)

Romantiek

geregisseerd door Andy Wolk
met Shiri Appleby, Dan Hedaya en Eyal Podell

Alles begint wanneer Gina Prestolani, een dochter van een pizza-uitbater, na vier jaar terugkeert van de universiteit en tegen een knappe vreemdeling aanloopt. Voor ze goed beseft wat er gebeurd is, is de jongeman alweer verdwenen. Thuis wacht Gina een hartelijk welkomsfeest. Maar daar komt ze te weten dat haar vader haar leven al voor haar zelf uitgestippeld heeft, vanaf het werk dat ze moet doen tot en met de man met wie ze moet trouwen. Maar Gina wil een fotografe worden en kan de knappe vreemdeling maar niet uit haar hoofd zetten.

Voor Speedy

avatar van !Lise...!
Goede film!

Soms is hij wel té voorspelbaar, maar dat moet je er maar bijnemen
Zeker eens kijken!

avatar van LinkVink
De zoveelste aftreksel van een geniale Shakespear verhaal, alleen dan met een happy end.... meer hoef ik niet te zeggen

avatar van danuz
Niet dat ik hier überhaupt iets van verwachtte hoor, maar dit was weer eens ouderwets ultra inspiratieloos gesop. Film rolt van de ene climax in de andere, raffelt een Romeo & Julliet-verhaaltje af, laat wat mensen pizza's bakken en laat ze van dat halfbakken Italiaans lullen en is bovenal zo totaal niet gevat en romantisch/charmant. Aan dit debacle kan zelfs het leuke lachje van Gina geen half puntje toevoegen.