• 8.257.889 stemmen

Genre: Romantiek / Familie

Geregisseerd door: Andy Wolk

Met onder meer: Shiri Appleby, Eyal Podell en Dan Hedaya

Plot Pizza My Heart

Alles begint wanneer Gina Prestolani, een dochter van een pizza-uitbater, na vier jaar terugkeert van de universiteit en tegen een knappe vreemdeling aanloopt. Voor ze goed beseft wat er gebeurd is, is de jongeman alweer verdwenen. Thuis wacht Gina een hartelijk welkomstfeest. Maar daar komt ze te weten dat haar vader haar leven al voor haar zelf uitgestippeld heeft, vanaf het werk dat ze moet doen tot en met de man met wie ze moet trouwen. Maar Gina wil een fotografe worden en kan de knappe vreemdeling maar niet uit haar hoofd zetten.

image

Carlo Delrio

Gloria Montebello

Mary Prestolani

Nicky Montebello

stinissen (crew films & series)

Voor Speedy

avatar van !Lise...!

!Lise...!

Goede film!

Soms is hij wel té voorspelbaar, maar dat moet je er maar bijnemen

Zeker eens kijken!

avatar van LinkVink

LinkVink

De zoveelste aftreksel van een geniale Shakespear verhaal, alleen dan met een happy end.... meer hoef ik niet te zeggen

avatar van danuz

danuz

Niet dat ik hier überhaupt iets van verwachtte hoor, maar dit was weer eens ouderwets ultra inspiratieloos gesop. Film rolt van de ene climax in de andere, raffelt een Romeo & Julliet-verhaaltje af, laat wat mensen pizza's bakken en laat ze van dat halfbakken Italiaans lullen en is bovenal zo totaal niet gevat en romantisch/charmant. Aan dit debacle kan zelfs het leuke lachje van Gina geen half puntje toevoegen.