Slasher (2007)

Duitsland
Horror

geregisseerd door Frank W. Montag
met Christiane Imdahl, Christian Stock en Pia de Buhr

Psychologie studente Erin heeft even genoeg van haar studie en besluit een weekendje te relaxen met haar beste vrienden Danny en Julie, en wel ver weg van het alledaagse leven te weten in de bossen. Ze trommelen nog een paar andere vrienden op, maar al snel is het gedaan met de lol als ze het kamp opmaken in de bossen. De komst van een vreemdeling doet het relaxte weekendje veranderen in een bloederige overlevingstocht. De vriendschap van de jongelingen wordt danig op de proef gesteld en al snel versterken de geheimen uit hun verledens de nachtmerrie-achtige toestand waarin ze verkeren.

avatar van horrorjp
lijkt me een leuke film trailer ziet er ook erg leuk uit

avatar van henkula
Voor de Duitsers die TCM niet hebben begrepen?

avatar van Defective
Voor iedereen die deze film nog wilt zien: NIET KIJKEN!!! Slechter worden ze bijna niet gemaakt.

avatar van Boeikens
Het slashergehalte is niet slecht maar inhoudelijk trekt de film qua verhaal, special effects of acteertalent op niets.

avatar van LFCx8
Film gekocht in duitsland uit zn grabbelbak voor 7 euro
gisteravond bekeken en..
wat een vreselijke film niet normaal

Lang leve Hostel en SAW