Oculto (2005)

Alternatieve titel: The Hidden

Italië / Verenigd Koninkrijk / Spanje

geregisseerd door Antonio Hernández
met Laia Marull, Leonardo Sbaraglia en Angie Cepeda

Natalia is een bloedmooie vrouw, het type waarvoor mannen een moord begaan. Ze heeft slechts één zwakte, ze gelooft in voorspellingen uit haar dromen. Beatriz zal hier misbruik van maken, Natalia heeft haar man gestolen en z'n leven verwoest. Door maanden lang Natalia haar dromen te beïnvloeden, zal ze eindelijk wraak krijgen. Ondertussen herhaalt de geschiedenis zich, Alex wordt op beide verliefd.

avatar van Noodless
Interessant verhaal dat gestaag haar geheimen weergeeft en boeiend blijft tot het eind.
De dromen roepen nieuwsgierigheid bij de kijker op en zorgen ook voor meer sfeer en spanning.
Niet alleen het personage Natalia is mooi, ook het andere vrouwelijke hoofdpersonage mag gezien worden. Het acteerwerk van de cast is overtuigend. Het slot is bevredigend, maar het had voor mij een iets wat scherper randje mogen hebben. 7,5/10