As Told by Ginger: Far from Home (2000)

Animatie / Familie

geregisseerd door Cathy Malkasian en Frank Marino
met de stemmen van Melissa Disney, Aspen Miller en Jackie Harris

Ginger is een jonge puber die toegelaten wordt tot de prestigieuze Advanced Arts Academy. Ze zal afscheid moeten nemen van haar vrienden Merel, Paulien en Sophie, die veel moeite hebben met haar vertrek. Gingers aartsrivale Miranda doet er echter alles aan om haar het idee te geven dat haar oude vrienden beter af zijn zonder haar.

avatar van jumpstylemovie
As Told by Ginger is een echt meidenprogramma op Nickelodeon. De animatie is gewoonweg zwak en het zijn van die clichématige verhaaltjes die de gemiddelde jongeman niets kan boeien. Deze film bevat nog wel één van de grootste clichés. Op skivakantie verliefd worden.... Ach ja.