As Told by Ginger: The Wedding Frame (2004)

Animatie / Familie

geregisseerd door Mark Risley
met de stemmen van Melissa Disney, Laraine Newman en Kenny Blank

Ginger neemt haar taak als de planner voor haar moeder's huwelijk met diens nieuwe vriend erg serieus. Ze gaat een paar weken van huis om alles tot in de kleinste detail te plannen. Ze vertelt tegen haar moeder dat ze "naar haar nieuwe vriend gaat". Ondertussen probeert ze over haar breuk met Erik heen te komen. Haar kleine broer Bram en zijn beste vriend Hoodsey hebben het ook druk met hun moeders huwelijk, als blijkt dat een mysterieuze persoon de bruiloft probeert te saboteren.

avatar van jumpstylemovie
Rot film , en kort maar beter dan de ander
1.0***

avatar van tommykonijn
Ik vind alle film's van As Told By Ginger zowat matig, inderdaad ze zijn erg kort maar ik vind ze wel vermakelijk!

***

Iets slechter dan de eerste !!

avatar van tommykonijn
Omdat iemand van de Familie hem per se nog eens wou zien (zij is Fan van As Told By Ginger) hebben we hem nog eens bekeken maar ik heb me verveeld als een gek hieronder dus verandert mijn stem helaas ook naar 0.5*.

avatar van kimberlyVD
leuke film, leuke tekenfilmserie...
de ene aflevering is al wat beter dan de andere...
wat deze film betreft.. 3 sterre

avatar van jumpstylemovie
Dit is nog wel de beste van de 3 ATBG films. Weer een ongelovelijk slecht verhaal vol clichés maar wel net iets vermakelijker als de andere 2. Vooral Bram (het broertje) is een verschrikkelijk personage.

2* maar wel een erg krappe.