Viaje al Vacío (1969)

Alternatieve titels: Shadow of Death | L' Assessino Fantasma | The Emptiness all Around

Spanje / Italië
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Javier Setó
met Larry Ward, Teresa Gimpera en Giacomo Rossi-Stuart

Een intrigerende blondine vat het plan op om het geld van haar echtgenoot te stelen, niet door hem te doden, maar door hem naar de rand van krankzinnigheid te drijven. Zodra hij in een instelling geplaatst is wil ze met zijn tweelingbroer, met wie ze een affaire heeft, het landgoed beheren en al zijn bezittingen in handen krijgen.

avatar van Mac Hammer Fan
Een crime-thriller met enkele komische noten.

avatar van Lui
Lui (crew)
Aardige misdaadfilm die anderhalf uur boeiend blijft. Helaas zien de gangsters er minder overtuigend uit...