Natasha (2007)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door Jag Mundhra
met Algina Lipskis, Sheyla Shehovich en Ivan Marevich

De Russische stripteasedanseres Natasha arriveert in het slaperige stadje Little Haven in Engeland. Met haar verleidelijke charme, opgewekte glimlach en prachtige lichaam brengt ze iedereen in Little Haven het hoofd op hol. Echter Natasha is uit Rusland gevlucht nadat ze getuige was van de moord op haar baas door de Russische maffia. Als ze achter haar schuilplaats komen, loopt iedereen in Little Haven gevaar. Natasha staat voor een dilemma: vluchten of terugvechten?

Tjonge, jonge, jonge wat een film zeg!
ik vind het erg slecht geacteerd.
voor een B-film presteert het nog onder de maat.
Ik snap niet het het op imdb een 7.1 krijgt.
Waarschijnlijk omdat er veel bloot in zit.
Dit was trouwens de enige reden waarom ik deze film af heb gekeken.
2 sterren omdat er een paar mooie meiden in zitten

Hmmm, net de trailer bekeken, die is al zonde van de tijd.
Wat een slechte acteer-prestaties alleen al in dat kleine stukje.
Ik kijk hem niet.

avatar van too-sweet
SolariuS schreef:
Hmmm, net de trailer bekeken, die is al zonde van de tijd.
Wat een slechte acteer-prestaties alleen al in dat kleine stukje.
Ik kijk hem niet.

Waarom beoordeel je hem dan wel?
Zo kun je alle films die je slecht lijken wel ongezien een 0.5 geven. En alles waar je van denkt, o dat is een goeie 5 sterren geven.
Ik vind dat jammer.
Ik kijk namelijk eerst hoe een film het doet op de movie meter. En wordt er dan redelijk hoog op gestemd dan ga ik hem kijken.

Begrijp me niet verkeerd. Ik zeg niet dat dit een goede film is hoor,maar ik kan er ook nog niets over zeggen want ik heb hem niet gezien

Je kunt wel zeggen het lijkt me niets,maar om dan ook te beoordelen dat vind ik jammer

Eerst kijken dan oordelen , ik vind als je na 5 min een stem geeft dat de stem verwijdert moet worden.

Stem verwijderd.

avatar van fritsy
Lijkt mij ook niks,

zo te lezen roeit een sexy chick de hele Russische mafia uit .
en voor blote meiden kijk ik wel naar Private Spice of Hustler TV.

avatar van smorazal
Gisteravond bekeken.
Helemaal eens met Pauloootje.
Slecht verhaaltje, slecht geacteerd.
Ok, wat mooie meiden, maar om die reden score te verhogen, nee.
1 ster

Raffael77
De meiden zagen er leuk uit maar wat een c film zeg.
Slecht acteer werk. Amateurs.

Ze vergeten hierboven ook nog te zeggen dat zij de indentiteit van haar nichtje heeft overgenomen voordat ze naar Engeland gaat.

Dit is de slechtste film die ik de laatste tijd heb gezien , zo voorspelbaar , slecht geacteerd , niet waard om naar te kijken, het is de titel Thriller niet waard 1 ster ??

ik zou deze film bijna nog een voldoende geven dankzij al die lekkere wijfen. opzich geen moment verveeld deze film, verhaal is inderdaad 3x niks maar op 1 of andere manier toch vermakelijk

2.5 ster

Inderdaad niet verveeld dus toch een voldoende.

avatar van jstinissen
3 sterren ind lekkere wijven

jstinissen

geplaatst op 9 september 2007, 20:13 uur

Voor sommige mensen gaat het ook alleen maar om de "lekkere wijven" haha

Is ook een zoon van mijn

avatar van Joeri_000
2 sterren toch nog omdat ie zo stom was dat het gewoon grappig was om naar te kijken.. slechts geacteerde film die ik ooit gezien heb.

En dat noemen ze dan een actie/thriller

ik noem het een softporn komedie

hahaha soft porno, volgens mij nog nooit een porno gezien en laat staan een soft porno.

de film was goed en beter als servied ties ,

ook denk ik dat de meeste onder ons niet weten wat er in de oostbloklanden afspeelt !!! dat opname en acteer werk aan de wensen over laat oke een ieder moet toch ergens beginnen heb nog geen tallenten uit de hemel zien vallen !!!

maar smaken verschillen

avatar van CAPIpsv
Niks met softporno te maken of nie dan?
Leuke vermaak film, mooi verhaal, lekkere meiden, wat wil je nog meer, weliswaar niet best geacteerd, maar dat geile russische accentje doet deels veel goed.
Dus nie aankomen met wat ee b film is en dat nog nie eens of dat het voorspelbaar is, want voor een echte filmkenner is elke film wel voorspelbaar,,,toch????.

nee gewoon een doorsnee wegkijkfilm.

1* voor Algina Lipskis ... de reden waarom ik bleef kijken.

Als ze uit die trein komt met haar laarsjes en sexy kleedje ... pff niet gezond als je al een tijdje zonder seks zit ....

avatar van Noodless

Dus je kon ook de plot voorspellen van bv. The Usual Suspects of The Sixth Sense ?

Het was nergens ranzig, en heb me ook wel aardig vermaakt. Het was gewoon onzin, die lekker wegkeek. en de hoofdrolspeelster deed daar ook bij helpen

Op de mooie meiden na alles slecht en zeker niet meer waard dan 1*

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Een film die zo slecht geacteerd is dat het de rest ongelofelijk naar beneden haalt. Opvallend is wel de foute humor. Soms vraag je je af of je nu lacht omdat het echt grappig is, of gewoon vanwege de slechte vertolking. In elk geval niet helemaal saai en nog net te genieten. Al is dat wel op het randje.

Wat is deze slecht! Alsof ze in rusland engels spreken! En waren wel meer dingen die niet klopte... 1 ster voor de russische dames ! Serie van matroesjkas was stukekn beter en oogde een stuk realistischer!

avatar van narva77
Grappig dat ze op IMDb de Nederlandse DVD-hoes hebben geplaatst als poster, terwijl hier op MM de Britse?? of internationale poster staat....

avatar van Pete_033
Ik vond dit wel een leuke film. Dit komt natuurlijk ook door de looks van Natasha

Het is dat Jenna Harrison en de guitige politieagente Sheyla Shehovich meespeelden, anders had ik de film uitgezet (rest = niks) Enkele ouders (4 stuks Loomis?) speelden ook wel aardig.
Het verhaal met de Russen en de politie is redelijk boeiend, het leven in Engeland echter vol flauwe grappen.
O ja, geen gebrek aan jeugdige topless decorstukken.

avatar van b00ts
Getver...... dit is echt waardeloos. "Lekkere wijven" hebben volgens mij niets met de kwaliteit van de film te maken. Hier kan je dus met de beste wil van de wereld geen voldoende voor geven.

avatar van Lefgozer
Lekker veel functioneel naakt met slecht acteerwerk. Voor de rest geen hoogvlieger, maar kijkt makkelijk weg.

avatar van DjFrankie
Zeer luchtig filmpje, met een plot dat hierboven al beschreven staat, niks meer.