Pretty Cool 2 (2007)

Alternatieve titels: Pretty Cool Too | Pocket Girl: Pretty Cool Too!!

geregisseerd door Rolfe Kanefsky
met Julia Lehman, James Ferris en Eric Fagundes

Howard Duckell wil graag populair zijn. In z'n fantasieën is hij zelfs Tom Cruise. In de werkelijkheid is hij een matige student die zelfs te laat wakker wordt voor z'n diploma-uitreiking. Maar na een ongeluk tijdens het surfen op internet kan hij opeens gedachten lezen!

avatar van zjandannybob
geniaal deze film, je moet er wel van houden;). echte jongens film, heb me hier afentoe echt mee kapot gelache, zo simpel eigenlijk maar toch vet.

avatar van kanjertje
Echte flauwe film die nu eens niks om het lijf heeft.

avatar van RickZ
Komedie met mooie chicks maar een zwak verhaal dat nergens over gaat

Dick2008
Wat ongelooflijk veel stemmen bij IMDb. Dit deel is natuurlijk ook gewoon erotische komedie. Met nadruk op het eerste genre. Zijn hele ladingen inmiddels van dit soort films, een soort Emmanuelle/High Schoofilms. (Je hebt ook nog Emmanuelle 2000: Emmanuelle Pie ) 2.0