Jimmy Neutron: Attack of the Twonkies (2005)

Animatie / Komedie

geregisseerd door Keith Alcorn
met de stemmen van Debi Derryberry, Jeffrey Garcia en Rob Paulsen

Als het superslimme wonderkind Jimmy Neutron met zijn raket naar een verre planeet reist, neemt hij per ongeluk een vreemd wezentje mee terug naar de Aarde. Zijn vriend Carl neemt dit wezentje, wat hij een Twonkie noemt, van Jimmy over om als huisdier te houden. Als dan blijkt dat deze Twonkie zich kan vermenigvuldigen, duurt het niet lang voor iedereen zo'n schattig wezentje heeft. Maar alles gaat grandioos mis als blijkt dat dit schattige wezentje muziek hoort, hij transformeert in een gruwelijk en gewelddadig monstertje.

avatar van jumpstylemovie
de andere film is leuker
2.0***

avatar van tommykonijn
Helemaal met jumpstylemovie ben ik het eens de andere Film van Jimmy Neutron vond ik Leuker hieronder was het nog soms al eens Saai en erg Flauw dus hiermee ben ik niet helemaal tevreden .

avatar van jimcarrey gek
tommykonijn schreef:

ik ben het hier ook mee eens de andere film was leuker maar deze was ook best wel leuk maar niet dat ik zeg ;ik wil hem nog eens zien; leuke film voor vooral voor kleinere maar niet top 2,5 (mischien 2,0)

avatar van TheLionKingFan
leuk zeg echt een parodie op Gremlin

avatar van TheLionKingFan
Ik snap het ge-emmer niet van 'de oude film is beter'. Ik vond deze minstens zo goed!