Come Rubare la Corona d'Inghilterra (1967)

Alternatieve titels: Fantastic Argoman | Argoman the Fantastic Superman | How to Steal the Crown of England

Italië
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Sergio Grieco
met Roger Browne, Dominique Boschero en Eduardo Fajardo

Een superheld, genaamd Argoman, vecht tegen de slechte Jenabelle en haar leger van "killer Robots". Argoman, die in het bezit is van bovennatuurlijke kracht, telekinese en andere psychische mogelijkheden, is nogal een vrouwenversierder. Maar als hij slaapt met een vrouw verliest hij wel zijn krachten gedurende 6 uur. Wanneer Jenabelle de grootste diamant op aarde steelt, zal Argoman er alles aan moeten doen om deze terug te krijgen.