Un Gangster Venuto da Brooklyn (1966)

Alternatieve titel: Un Gángster llegado de Brooklyn

1 stem

Italië / Spanje
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Emimmo Salvi
met Evi Marandi, Little Tony en Akim Tamiroff

Joe Montano, een Amerikaanse ex-gangster die in Rome leeft, probeert tevergeefs om de nacht-club Buratti voor zijn bouwprojecten in het gebied te kopen. Gewend als hij is aan oneerlijke praktijken, gaat hij spoedig tot brutale methodes over. De Buratti's verdedigen zich hardnekkig maar kunnen niet verhinderen dat Joe in de club binnenbreekt. Ondertussen wordt zijn nicht Julie, die in Italië haar vakantie doorbrengt, verliefd op één van de broers Buratti. Kan hun belangeloze liefde ervoor zorgen dat beide partijen tot een overeenkomst komen?