Play-Boy (1967)

Alternatieve titel: Non Ti Scordar di Me

Italië / Spanje

geregisseerd door Enzo Battaglia
met Caterina Caselli, Sergio Leonardi en Teresa Gimpera

Sergio neemt enkele van de juwelen van zijn moeder mee om tijdens een cruise aan zijn meisje te geven. Zijn cabine wordt doorzocht en om de stenen te verbergen, vraagt Sergio hulp aan Teresa en Marco, die deel uitmaken van het personeel van het schip. Na diverse ingewikkelde en verwarde gebeurtenissen geven twee politieagenten in vermomming de juwelen terug aan zijn moeder in ruil voor een grote beloning, die zij gedwongen worden te verdelen met... Sergio! De sluwe jongeman, die hun identiteit heeft ontdekt, beloofde hen de juwelen voor de helft van hun commissie!