Four Extraordinary Women (2006)

geregisseerd door Gail Harvey
met Lindsay Wagner, George Stults en Laura Harris

John Anderson heeft een zware tijd in zijn leven achter de rug wanneer hij Sharon tegen komt. Mooi en intelligent, steunt zij hem in het verwerken van het verlies van zijn moeder aan borstkanker. Hij denkt een lang en gelukkig leven met haar te gaan doorbrengen als ook bij haar borstkanker wordt geconstateerd. Een tweede zware tijd volgt, waarin John moet proberen om zichzelf staande te houden, terwijl hij Sharon van alle mogelijke hulp voorziet. Als dan ook bij zijn zusje Mary én bij hun vroegere oppas en pleegzus Caryl borstkanker geconstateerd wordt, is John ook voor hun de rots in de branding.

goede film, echt uit het leven gegrepen, het zal je maar overkomen.
Goede acteerprestaties en zeer emotioneel geladen.
Een 3*

avatar van xenne
borstkanker bekeken vanuit het standpunt van een man. klonk interessant, helaas een heel zwakke cast en totaal geen uitdieping van de personages waardoor ik er totaal niet kon om geven, hoe dramatisch het verhaal ook moge zijn. zwakke film die veel te hoog gewaardeerd stond, een 1½ is meer dan voldoende

Redelijk drama die te zoet over kwam ondanks dit vreselijke thema, ook leuk om Lindsay Wagner weer eens te zien.