• 8.355.841 stemmen

Genre: Komedie

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Gavin Claxton

Met onder meer: Martin Freeman, Danny Dyer en Velibor Topic

IMDb beoordeling: 4,8 (897)

Plot The All Together

Chris Ashworth is een gefrustreerde tv-producent die op zoek is naar een nieuwe uitdaging, een nieuwe vriendin en een nieuw huis. Zijn oude huis heeft hij te koop aangeboden. Terwijl hij zit te wachten op de makelaars die zijn huis komen bezichtigen, krijgt hij een telefoontje: zijn baas heeft hem nú nodig. Hij kan maar op één iemand rekenen: zijn onnozele vriend Bob. Chris geeft Bob een simpele opdracht: als mensen aanbellen, gewoon binnen laten. Wanneer Chris 's avonds thuiskomt, krijgt hij de schrik van zijn leven. Bob heeft zijn opdracht iets te letterlijk opgevat. In zijn huis vind Chris vier makelaars, twee Jehovagetuigen, een lijk en een dolgedraaide gangster die iedereen gegijzeld houdt..

avatar van gregory804

gregory804

Ziet er goed uit met dezelfde acteur van the office, nu te huur in België

avatar van nothingness

nothingness

Vermakelijke film. Er zit een serieuze vaart in, ook al is het een vrij simpel verhaal. Typische Britse hilariteit, absurditeit en brutaliteit.

avatar van JerryL

JerryL

Het verhaal is goed en naar mijn mening orgineel.

Deze film is erg vermakelijk en kijkt lekker weg op een vrije dag.

Verdiend zijn de 3,5* daarom zeker!

avatar van leon1970

leon1970

Ik vond er niet veel aan.

Vrij snel uitgezet, zonde van de tijd.

Maar dat is mijn mening en smaken verschillen.

Waardering: *

avatar van bitnl71

bitnl71

Kende Martin Freeman van The Office, heb hem laatst gezien in The Good Night, en nu dan in The All Together. In alledrie speelt hij eigenlijk dezelfde rol, die van ietwat verveeld ogende dertiger die weinig voldoening haalt uit z'n werk, en met wie het ook op het relationele vlak maar niet echt wil vlotten.

In The Office pakte dat goed uit, als relativerende 'tegenhanger' van Ricky Gervais en Mackenzie Crook, maar zowel in The Good Night als in The All Together is het allemaal wat te magertjes om de film te kunnen dragen.

Daar komt nog bij dat deze film er maar niet in slaagt vermakelijk te worden. Een absurd verhaal leidt niet automatisch tot een leuke film, en dat geldt dus ook voor The All Together. Dappere poging, teleurstellend resultaat.

avatar van Makz

Makz

Geweldige film!!

Ik hou wel van die Britse humor. Leuk gedaan dmv een voice-over die iedereen er stiekem niet bij wil hebben.

*4,0

avatar van Dutchmeister

Dutchmeister

Nou ik vond het geen geweldige film. Ik heb een paar keer moeten glimlachen maar echt grappig is het dus niet geworden. Ik was blij dat hij afgelopen was.

avatar van Defective

Defective

Britse 'humor' op zijn flauwst, ze kunnen veel beter! Ik heb nergens moeten lachen! Een geluk dat de film al na 75minuten afgelopen was!

avatar van Nonick2007

Nonick2007

Ik ga hem nu bekijken, ik mag Danny Dyer wel dus hopen dat het een leuke film is!

avatar van animalkrullie

animalkrullie

Deze film is me op alle fronten tegen gevallen.

Ik houd van britse humor, maar deze film is, op een paar momenten na, geen hoogvlieger.

De voice-over is wel aardig, maar ik vond hem nergens hillarisch.

2,5* omdat hij soms wel een glimlach om mijn mond veroorzaakte.

avatar van lars-pixar

lars-pixar

The All Together, Ik was van plan deze weg te doen tot dat ik dacht nou er is toch niks anders op Tv laat ik dan deze maar gaan kijken op Dvd, typisch britste humor af en toe goed gelachen maar niet om alle grappen.Het verhaal was erg voor spel baar en klopte af en toe niet egt.Het idee is geweldig en de camera bewegingen ook.3,0*

avatar van vivalavah

vivalavah

danny dyer zit er in dus ik dacht toen ik het voorstukje zag dat het wel een goede film zou zijn. Ben m nu aan het kijken maar zie tot mijn teleurstelling een redelijk slechte beoordeling hier.

avatar van SPEEDROCK

SPEEDROCK

wat een maffe humor, ook erg origineel

Onderhond

Ondanks alles, vooral erg grappig.

Geschreven en geregisseerd door Claxton. Als schrijver is hij in ieder geval bekwaam. Niet dat het plot nu zo geweldig origineel is (zo'n filmpje waar een eenvoudige situatie compleet escaleert), maar de humor is vlot, de personages weird/vervelend/grappig genoeg en de situatie best lollig. Dat levert een film is die 85 minuten volop vermaakt en een aantal erg grappige momenten kent.

Alleen is de regie eerder bedroevend. Ofwel had Claxton compleet geen geld, maar dan nog zijn er voorbeelden genoeg van regisseurs die met niks véél meer lieten zien. The All Together is een lelijke, brak-uitziende film die bijna tegen het amateuritische aanschuurt.

Kale sets, slechte editingfrivoliteitjes, bedroevend camerawerk, geen idee of er iemand was die zich met de belichting bezighield. En ook de soundtrack is niet veel soeps en wordt naast een aantal komische cues compleet verkeerd gebruikt. Ook het acteerwerk is behoorlijk slecht, al zijn Freeman en Dyer dan nog wel oké. De rest hebben ze volgens mij gewoon van straat gevist.

Gelukkig is The All Together een comedy en die moeten wat mij betreft toch vooral grappig zijn. Daar slaagt deze film dan ook zonder al te veel problemen in, maar extra punten worden er niet gescoord. Duurde niet lang en heb me er goed mee vermaakt, maar Claxton moet op zoek naar een regisseur die wat van z'n schrijfwerk kan maken.

avatar van Night's Watch

Night's Watch

De film begint met Chris en Bob, respectievelijk gespeeld door Martin Freeman en Velibor Topic, en binnen enkele minuten was ik overtuigd dat deze film een goede keuze was. Bob is zo ontzettend dom en gefascineerd door kadavers dat ik elke keer als hij in beeld komt ik al een glimlach had voordat hij wat zei of deed, de reactie van Chris hierop maakt dit alleen maar mooier.

Bob en Chris gaan echter al snel uit elkaar en vanaf dat moment vind ik de film al snel minder interessant. De gehele gijzeling vind ik nog enigszins komisch maar de andere scenes zijn nauwelijks noemenswaardig.

De spaarzame leuke stukjes maken de film echter niet de moeite waard, jammer.