Prison of the Psychotic Damned: Terminal Remix (2006)

1 stem

Horror

geregisseerd door David Kann
met Demona Bast, Melantha Blackthorne en Susan Adriensen

Een documentaire filmmaker, haar cameraman en drie jonge vrouwen besluiten het verlaten treinstation van Buffalo te gaan onderzoeken. Het station heeft een verleden van horror en geweld na een fataal treinongeluk waarbij honderden mensen het leven lieten. Er wordt van het station gezegd dat de geesten van al die er gestorven zijn er zijn blijven rondspoken.

vandaag deze film bekeken, iemand had hem op dvd gebrand, geloof me hij is NIET de moeite waard om er ook maar een euro aan uit te geven.
slecht gespeelde personages,
dramatisch slecht acteerwerk
met vlagen een aardig special effect maar zeker een film die met minimaal budget in elkaar geflanst is.