Bunny O'Hare (1971)

geregisseerd door Gerd Oswald
met Bette Davis, Ernest Borgnine en Jack Cassidy

Bunny O'Hare (Bette Davis) is een bejaarde vrouw die in New Mexico woont. Zij probeert zichzelf en haar twee volwassen kinderen, die op het verkeerde pad zijn geraakt, financieel boven water te houden. Door een fout van de bank wordt Bunny haar huis uitgezet. Omdat ze nergens heen kan, leent Bill Green (Ernest Borgnine) haar zijn trailer om in te wonen. Bunny ontdekt dan dat Bill in het verleden een bankovervaller is geweest en nog steeds op de vlucht is. Samen gaan zij op pad om haar geld terug te krijgen.

Waar gezien en waarom 1 ster?

De film wordt uitgezonden door AMC (het vroegere MGM-kanaal) op 2/6/15 en vermoedelijk af en toe herhaald.

Bette Davis in een voor haar ongewone dievenkomedie, maar de diva uit vroegere jaren brengt het er samen met de even populaire Ernest Borgnine heel goed van af.
Meerdere komische situaties waarbij effenaf de draak gestoken wordt met de politie. Natuurlijk wat cliché's maar in zijn geheel toch best genietbaar.