The Pet (2006)

Drama / Thriller

geregisseerd door D. Stevens
met Pierre Dulat, Andrea Edmondson en Sommer Nguyen

Het verhaal gaat over een jonge vrouw die in een emotionele en financiële crisis zit. Ze valt voor de charmes van een rijke man die haar liefde en aandacht geeft om zo over het verlies van zijn hond heen te komen. In ruil voor een grote geldsom wordt ze zijn 'huisdier'. Zonder kleding en slapend in een kooi voor een periode van zes maanden.

avatar van Demoniac
Het idee voor de film is wel goed, maar daarmee zijn eigenlijk de pluspunten wel genoemd. Er wordt gezegd dat het op een waargebeurd verhaal is gebaseerd. Het acteerwerk in deze film is erg slecht en ook is de nasynchronisatie irriterend. Het inspreken is niet met veel overtuiging gedaan en daarom grijpt deze film mij niet. Het accent van Pierre is erg vervelend. Verder is het verhaal erg ongeloofwaardig gebracht. The Pet is voor mij niet meer dan 0,5* waard.

avatar van hellblazer93
He wat ben je weer hard...