Swamp Fire (1946)

Avontuur

geregisseerd door William H. Pine
met Johnny Weissmuller, Virginia Grey en Buster Crabbe

Johnny Duval is een oorlogsveteraan met een shell shock. Nu is hij de kapitein van een radarboot op de Mississippi in de bayous van Louisiana. Hij wordt verliefd op Janet Hilton, maar moet daarbij wel op concurrentie rekenen van de slechte stroper Mike Kalavich.

avatar van movie acteurs
Redelijk oubollig maar best leuk avonturen filmpje die niet bepaald lang duurt. Gelukkig maar, want het verhaal had niet veel om het lijf, net als de mannen overigens. De acteurs doen redelijk hun best maar ze waren hier (vooral Weissmuller) toch net niet goed genoeg. 2,5.